Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v sektoru ICT
Soukupová, Markéta ; Žufan, Jan (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Vzdělávání a rozvoj pracovníků je jednou z klíčových personálních činností. Bakalářská práce zpracovává téma vzdělávání a rozvoje pracovníků ve specifickém prostředí sektoru informačních a komunikačních technologií. Práce stanovuje tři charakteristické rysy tohoto sektoru z hlediska jeho vlastností a struktury lidských zdrojů, které jsou zařazeny do kontextu podnikového vzdělávání. Provedená případová studie zkoumá vliv tří vybraných charakteristik na podobu vzdělávání a rozvoje pracovníků v tomto sektoru. Jako nejdůležitější poznatek práce identifikuje vzrůstající důležitost "měkkých" dovedností u technologicky zaměřených odborníků. Dalším podstatným výstupem případové studie je tendence podniků zaměřovat se při vzdělávání a rozvoji na mladé talentované pracovníky. Důraz je kladen zejména na organizaci pregraduálního vzdělávání v rámci podniku a na řízení kariéry vybraných pracovníků. Klíčová slova: ICT - informační a komunikační technologie, podnikové vzdělávání, pregraduální vzdělávání, řízení kariéry.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v sektoru ICT
Soukupová, Markéta ; Žufan, Jan (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Vzdělávání a rozvoj pracovníků je jednou z klíčových personálních činností. Bakalářská práce zpracovává téma vzdělávání a rozvoje pracovníků ve specifickém prostředí sektoru informačních a komunikačních technologií. Práce stanovuje tři charakteristické rysy tohoto sektoru z hlediska jeho vlastností a struktury lidských zdrojů, které jsou zařazeny do kontextu podnikového vzdělávání. Provedená případová studie zkoumá vliv tří vybraných charakteristik na podobu vzdělávání a rozvoje pracovníků v tomto sektoru. Jako nejdůležitější poznatek práce identifikuje vzrůstající důležitost "měkkých" dovedností u technologicky zaměřených odborníků. Dalším podstatným výstupem případové studie je tendence podniků zaměřovat se při vzdělávání a rozvoji na mladé talentované pracovníky. Důraz je kladen zejména na organizaci pregraduálního vzdělávání v rámci podniku a na řízení kariéry vybraných pracovníků. Klíčová slova: ICT - informační a komunikační technologie, podnikové vzdělávání, pregraduální vzdělávání, řízení kariéry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.